Garantie
Garantie
LieLei.nl staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
Wanneer het aangekochte product een defect vertoont of een fabricage fout heeft, neem dan contact op met de klantenservice. Vermeld daarbij het ordernummer, het artikelnummer en een zo duidelijk mogelijke beschrijving van het defect.
De kosten van retourzending zijn voor onze rekening en storten wij terug op het voor ons bekende rekening nummer van de klant.
Alle reacties worden binnen 2 werkdagen afgehandeld en beantwoord tenzij anders aangegeven.
Fabrieksgarantie
Bij sommige producten is naast de bovengenoemde wettelijke garantie tevens fabrieksgarantie van toepassing. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Indien er sprake is van fabrieksgarantie, dan zal dit op de productpagina, dan wel bij de levering worden vermeld. Deze fabrieksgarantie betreft defecten als gevolg van fabricage fouten.
Wanneer een product dat onder fabrieksgarantie valt binnen de periode van de fabrieksgarantie defect raakt, dan zal LieLei.nl zorgdragen voor een kosteloze vervanging van het product. Dit geldt alleen voor producten die bij LieLei.nl zijn gekocht. Om een defect product te laten vervangen, vragen wij je om dit zo snel mogelijk, het liefst binnen 1 maand, na ontdekking van het defect terug te sturen naar:
Retourafdeling LieLei
Heulstraat 31D
3038 KL Rotterdam
Voordat je een artikel terugstuurt, verzoeken we je om contact op te nemen met de klantenservice. Vermeld daarbij het ordernummer, het artikelnummer en een zo duidelijk mogelijke beschrijving van het defect.
De verzendkosten voor het terugsturen van een product in de fabrieksgarantie periode worden niet door LieLei vergoed.